söndag 16 januari 2011

Soft söndag

Idag har varit en lugn söndag, fick tränat lite på svärmors crosstrainer också riktigt gött faktiskt. Kanske inte precis när man håller på då tycker jag jag mest att det e tråkigt men det känns jäkligt gott efteråt :)

I morgon är det jobb igen men tyvärr har Leia blivit sämre igen så det blir väl till att vabba nån/några dagar nästa vecka.

Jag kommer sååååå inte komma upp i morgon bitti men det skall bli gött att se alla igen. Nu blir det mest mys och slapp resten av kvällen. Skall försöka övertala Leia till att ta en tablett sen så att febern går ner, blir inte den lättaste saken i världen men det skall nog gå :)

I morgon får hon ha mys med pappa medans jag jobbar. Elias hade också fått hög feber så han är fortfarande kvar hos sin pappa. Jaja hellre feber och förkylning än den där förbenade vinterkräksjukan. Den kommer säkert att komma men bara den inte kommer i samband med vår Thailand resa. Då blir jag ledsen väldigt ledsen :`(

För övrigt idag så började jag med operation "plocka bort julen" det gick la sådär, jag tröttnade :D så jag är inte klar än men snart så och jag behöver verkligen verkligen tvätta mina fönster men jag har ingen lust. Inte mkt jag har lust till men nån gång har jag det och då blir det gjort.......

1 kommentar: