fredag 22 oktober 2010

Ledig fredag

Åhh så skönt att vara ledig idag och bara vara. Denna dagen hade vrit perfekt om det inte var för att jag har så förbannat ont i nacken. Det var en pärs att köra barnen i morse då jag knappt kunde vrida huvudet åt höger. Inte sådär värst käckt när man skall kolla efter bilar och cyklister och människor och allt vad det nu är. Men det gick bra så nu sitter jag uppkrupen i soffan med en stooor kopp kaffe och bara gottar mig. Skall passa på att läsa i min bok lite sen för det är sånt jag aldrig hinner annars.

Förresten vilken storm som drog in över över Göteborg igår, det var riktigt otäckt faktiskt och när jag gick och lade mig så knakde som tusan i väggarna, kändes som hela huset skulle braka ihop :)

I morse haglade det som tusan också, då hade man ingen större lust att gå ut, bara krypa ner i varma goa sängen igen.....

Näää nu skall jag släppa datorn och ägna mig åt min bok.

Ha en fin fredag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar