lördag 23 oktober 2010

Trök och trött lördag

Usch vilket deprimerande väder vi har. Det regnar som tusan här. Det här en sån där typisk dag då jag inte har lust med något alls. Skulle behöva tömma diskmaskinen och lägga in tvätt men jag e jätte totalt seg så jag avvaktar lite med det tror jag. Är ju inte så att det kommer att förvinna nånstans....tyvärr! :)

Har ännu en lördag fatnat framför deadliest catch. Vet inte vad det är med mig och dom där krabbfiskarna? Funkar varje gång......Jag kollar :)

I morgon blir det till att åka upp till stugan igen, vi skall lämna nycklarna till bonden för han skall ringa dit en sotare som skall titta på skorsten och spisar, då hade vi kanske kunnat få igång eldandet, det hade ju varit suveränt :)

Nää nu skall jag återgå till att inte göra ett skit ett tag till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar