fredag 8 oktober 2010

Thank god it´s friday

Jag var verkligen i stort behov av en fredag nu. det har varit en intensiv vecka men himla rolig ändå. Arbetsplatsen kryllar numer av nya ansikten (eller nygamla får jag väl säga) men jag tycker det är himla skoj med lite nytt folk. det har varit lite tomt och öde det sista. Så jag tycker denna veckan har varit kanon :D

Och förresten jaaaa jag e tillbaka på min gamla blogg, tröttnade på dom tråkiga mallarna på wordpress. Men det jag kommer att sakna är att inte kunna skriva lösenordsskyddade inlägg för ibland vill man bara ösa galla utan att massa folk skall kunna läsa det. Men man kan inte få allt.......Right? :)

Skall snart lägga Leia busa för hon verkar vara lika trött som jag. Elias är hos sin pappa denna helgen.....I miss him......A lot!!
Öhhhhh? :)











Vi pratade lite om vi kanske skulle åka till stugan i helgen, vi har inte varit där på jätte länge. Vi behöver städa ordning lite och förbereda för vintern. Saknar lilla stugan men nåt jag inte saknar är alla fästingar som härjar runt omkring där......Blääää!!! Men dom kanske har haft vett att dö nu? Har det varit så kallt ännu så att dom kolat vippen?

Hoppas att vi kan hyra stugan även till våren för då längtar jag som tusan till våren så vi kan hänga där och bara vara. Ingen som har en bäddsoffa som ni vill bli av med eller?

Jooo det får nog bli lilla stugan, jag vill andas lantluft och känna lugnet


Lilla torpet i skogen <3
Nä nu får det bli lite kvälls rutiner innan jag kan svimma av totalt i soffan och bara vara så tröttis som jag är :)

Världens bästa fredag till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar