söndag 18 april 2010

Alldeles för spännande för mig

Mitt i min uttråkade och trötta kväll så blev det alldeles för spännande för mig. Halv tio eller kvart i tio igår kväll så hörde jag och John värsta braket så vi trodde att det var grannen nedanför som hade inbrott så vi rusade ut på balkongen men vi såg inget och eftersom det blåste typ storm ute så trodde vi att et var ngt som blåst omkull men sen vid elva nånting så visade det sig att det hade ju varit ett inbrott. Så jäkla otäckt!! Vid såna tillfällen är jag jävligt glad att vi bor på andra våningen, är lite brötigare att klättra upp på en balkong än att bara gå rätt in från markplan.

Tur att mammis och pappis har skaffat alarm nu i alla fall för dom bor ju på bottenplan. Men vi skall införskaffa en sån där bricka som man sätter framför låset så att det inte bli lika lätt att att bryta upp dörren i alla fall.

Jag kan ju säga att jag sov inte speciellt bra i natt och stackars våra grannar undra om dom fick nån sömn över huvudet taget.....Tror aldrig jag hade kunnat somna om nån varit inne i min lägenhet, det hade kännts jävligt olustigt alltså.

Jaja nog om idiot inbrottstjuvar. Idag står städning på schemat för jag orkade inte städa något alls igår så jag får ta ett litet tag idag istället. Skall tvätta, dammsuga och plocka lite. Sen köör vi nog lite grillning idag också, blåser inte lika mkt idag så det skall nog gå.

Ha en fin söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar