torsdag 1 april 2010

Ledig dag

Härligt med en semester dag men likt förbannat var man tvungen att ställa klockan och gå upp för att få iväg barnen till skolan. Usch! Jag hade verkligen ingen lust alls och jag är fortfarande trött som ett as MEN nu har jag hällt upp en stor kopp kaffe så då kanske jag blir människa snart jag med :) hoppas jag i alla fall, måste ju snart springa ner i tvättstugan med *suck*

Tänkte att jag skulle komma iväg till Chilli sen också, har ju ett presentkort där som vi fick när vi gifte oss (snart 2 år sen) som jag ännu inte shoppat upp. Måste hitta det först bara....

Nä måste sortera tvätten hörs av snart


Update: Funkar att kommentera igen förresten, visste inte om att det inte gick förrän igår

1 kommentar:

  1. Hehe. det gör jag med nu i sovrummet, men ganska korkat eftersom vi ska måla alla lister och dörrar vitt med, så det ser riktigt nytt ut, men vi orkar inte sova på golvet i vardagsrummet längre, hehe...
    Aa jag e med och läser, men tänker, ahh hon vet att jag e här o läser, kanske ska sluta tänka så och kommentera istället! ;)

    SvaraRadera