tisdag 6 april 2010

Back @ work

Känns som man varit borta super länge härifrån men det är trots allt bara 5 dagar.
Sitter och försöker intala den förståndiga halvan av mig att ringa till tandläkaren för jag har så vansinningt ont nu. Jag går på voltaren och alvedon för att ens fungera normalt och likt förbannat så drar jag ut på det där samtalet. Jag har dessvärre utvecklat skräck för tandläkaren på senare år. Jag som aldrig haft några problem med det innan är nu för tiden skräckslagen att gå dit och sen att man blir ruinerad på kuppen gör ju fan inte saken mycket roligare.
Men jag får försöka ta mitt förnuft till fånga och ringa och beställa en tid för det kommer ju verkligen inte att bli bättre.
Jaja önska mig lycka till :s

Ha en fin dag

1 kommentar:

  1. Lilla gumman vet precis hur du känner dig,jag har ju världens tandläkarskräck sedan många år tillbaka och inte fasen blir det bättre med åren,snarare tvärtom,men du måste ringa omgående annars kanske du åker på rotfyllning.lycka till.......kram svärmor

    SvaraRadera