fredag 2 april 2010

Så var det långfredag

Jag hann tyvärr inte skriva ngt mer igår, jag hade fullt upp här och jag är dessvärre inte klar ännu.

Tvätten är i alla fall avklarad har dock inte lagt in den ännu men det blir det idag och städade ur badrummet ordentligt och satte upp det nyinhandlade duschdraperiet och slängde in den nya badrumsmattan, det blev som ett helt annat badrum så nu återstår den lilla toaletten sen är det klart.

Jag kom ju iväg till Chilli igår efter att jag hängt upp tvätten och jäklars vad mkt fint dom hade där men jag hade ingen tid riktigt att springa runt och kolla och så hade jag ett presentkort på 300 kr men tillslut bestämde jag mig för tre st vägg ord som jag från början tänkte ha i vardagsrummet men det blev i sovrummet istället :D. Det var orden Love, Dreams & Faith. Slänger in en bild sen på hur dom blev på väggen, jag blev nöjd i alla fall.
Sen är jag inne i nån filt period nu också. Älskar mysiga filtar så jag köpte en filt också en lila, tänkte det kunde vara kul med en färgklick i vårt svarta vardagsrum. Har dock inte fått slängt upp den ännu men det kommer sen, vill städa ordning här inne först.

Men usch vad trött jag blev, skall nog slappa lite på soffan först innan jag sätter igång *gäspar stort*

See ya

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack! =D
    Jodå, det börjar bli rätt ok med mig nu, hur e det sj då?

    ps. vet att jag e kass på att kommentera, sorry =(

    SvaraRadera