tisdag 13 april 2010

Soooooooooool :)

Tänk att man verkligen kan bli så lycklig över lite sol, hoppas verkligen solen är här för att stanna nu och om man får önska något litet bara så hade varit skönt om det kunde blåsa något mindre. Så fort jag kom hem så slängde jag mig ut på balkongen bara för att hinna njuta lite innan solen försvann. Sitter fortfarande på balkongen men nu är den sakta på väg ner, solen alltså, inte balkongen.

Hoppas vädret e minst lika fint till helgen, gärna finare. Jag har för övrigt stora planer för balkongen, hoppas dom är lika bra i verkligen som i mitt i huvud för i mitt huvud är det helt perrfekta planer ;)

Just det ja kanske börjar bli dags att ta ner belysningen som har hängt uppe sen strax innan jul eller vad tror ni?

Jaja det blir ett senare projekt när solen inte är så mysig. Nu har jag två dagar kvar att jobba för på fredag har jag tagit en semesterdag för då skall alla våra datorer samt telefonin bytas ut på jobbet.
Så på måndag har mann helt nya fräscha grejor......Spännande!!!

Nää nu skall jag nog ta mig an belysningen ändå ;)

Kram på er
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker tjej satt i solen! =)

    SvaraRadera
  2. Japps nu har vi alla haft det! =) Fast klart det värsta som kan hända nu e ju att man får bältros =( inte bra de!

    SvaraRadera
  3. Ja, de hade nästan jag med viljat! Vi lå i sängen med min bärbara och kollade på film och jag sa till ögonen att inte stänga sig, haha...

    SvaraRadera