måndag 5 april 2010

Varit lite upptagen....

Jag har nämligen farit runt som en galning här och städat och fejat och haft mig, känns riktigt skönt att äntligen ha haft tiden att få fixat ordning ordentligt hemma.

Nu skall jag strax kolla IKEA.se för att se om dom har några bra priser på köksskåp sen var det ngt annat jag tänkte göra också men som jag totalt glömt bort nu men det ger väl sig :)

Idag skall Elias till sin pappa igen men vi har haft super mysiga dagar, inte för att jag sett ngt av mina barn speciellt mkt för dom har varit ute på gården hur mkt som helst och varit hemma hos kompisar och lekt men det är så det skall vara och jag är så glad över det :)

Nä nu får jag nog komma igång med alla mina projekt för dagen....

See ya

1 kommentar:

  1. Vi har en massa skitväder, regn efter regn och solen har inte tittat fram på 2 dagar :(

    SvaraRadera