lördag 17 april 2010

Storm eller???

Idag skulle jag inte vilja påstå att det är vår ute direkt, det blåser mycket och det blåser kallt. Känns mer som en höstdag än en vårdag.

Eftersom jag är både trött och uttråkad så började jag surfa runt och som vanligt när jag bloggar kanske jag skall säga för det är alltid då jag kommer på att det är sidor jag skall kolla in. Så ett blogg inlägg för mig kan ta väldigt lång tid eftersom jag börjar surfa på massa andra sidor istället.

Igår hade vi en super trevlig kväll hemma hos Linda och Henkan med grillat och vin så barnen kom sent i säng men som tur var så vaknade barnen lite senare. Elias sov till kvart i nio och Leia sov ända till halv tio så det var faktiskt jag som var uppe först denna morgon och det tillhör ju inte vanligheterna på en lördag morgon...

Anyway e för trött för att blogga, nu skall jag bara slappa

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar