tisdag 30 mars 2010

Frissan avklarad

Jag skojar inte när jag säger att jag var så nära att somna när jag satt där. Helt sjukt!! Det var nästan lite otäckt. Jag är definitivt inte van vid att sitta riktigt så sysslolös som man faktiskt gör hos frissan.

Jag e nog ganska nöjd tror jag, slingorna blev bra men jag tycker att dom gör håret lite för perfekt. Jag hatar när dom blåser mitt hår å kammar och donar så jag får verkligen motstå en impuls när dom väl är klara att bara rufsa till allt och dra håret bakom öronen som jag alltid gör :)

Men det kändes jäkligt skönt att få i lite slingor och klippa igenom håret, det var så välbehövligt. Det såg ärligt talat inte klokt ut innan med massa märkliga längder :D

En annan lite rolig grej är att jag har en fruktansvärd träningsvärk, testade mitt nya box spel på wii förut och det var helt ok faktiskt så av det jag körde igår så har jag lyckats få träningsvärk i biceps, triceps, mage och insidan låren?? Hahaha!!! Det var visst ganska effektivt, skall nog köra lite efter att jag lagt Leia busa. Sen blir det slapp i soffan och sen sängen.

Hoppas ni får en mysig kväll!

Puss
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar