fredag 26 mars 2010

Arg mamma!!!

Åhhhh jag blev så jävla förbannad idag!!!!

Idag när vi kom och skulle hämta Elias så satt Elias vid ett bord med sin fröken Maria ch några barn till och jag tänkte med en gång att nu har det hänt ngt och mkt riktigt då var det en ungj**vel som hade sparkat på och slagit Elias och det var tydligen inte första gången heller.

När Maria berättade för mig vad som hänt så blev jag helt stum och jag sa till Maria att jag säger inget alls för jag är så jävla arg just nu så säger jag nåt alls så kommer jag bara säga ngt dumt och Maria sa att det förstod hon absolut men hon hade skrivit ner allt som hade hänt och skulle prata med den pojkens fröken och sen skulle dom gå vidare med det.

Det e väldigt bra med Elias skola dom tar verkligen tag i problemen och reder ut det och det känns väldigt tryggt eftersom jag har en pojk som tar väldigt illa vid sig och blir väldigt ledsen när sånt här inträffar. Han är så lik mig när jag var liten så att det är skrämmande.

Näää nu måste jag börja fixa mig lite, skall träffa Maja och ta ett glas vin :D

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar