onsdag 24 mars 2010

Magsjuka igen

Ett jävla elände är den där förbannade magsjukan. Denna gången är det mannen i huset som drabbats och som ligger helt döende där hemma (hans egna ord) så nu är det väl bara en tidsfråga innan jag får det också. Men jag hoppas verklgien inte att det går runt till ungarna igen då blir jag fan vansinnig alltså. Slänga ut en sovsäck på balkkongen kanske så kan mannne husera där?? Och så kan jag sanera allt som behöver saneras under tiden....
Näää då så drastiska skall vi inte vara men jag hatar verkligen den där förbannde magsjukan och bara för att barnen redan haft det är det ingen garanti att dom går fria för det :(

Jaja det spelar egentligen ingen roll hur mkt jag gnäller för det kommer ändå bli som det blir.

Ha en go dag och hoppas ni slipper magsjukan

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar