lördag 20 mars 2010

Lördag morgon

God morgon!!

Oj vad jag var trött i morse, hade jag kunnat så hade jag nog sovit till kl tolv men barnen var hungriga så det var bara till att masa sig upp och fixa. Passade på att brygga en stor balja kaffe också sen blir det en varm skön dusch.

Barnen och jag skall trava över till morfar sen så att han får lite sällskap nu när mormor är och gottar sig i Thailand. Fick ett sms av mormor typ halv sju i morse, hon skrev att hon satt i skuggan på stranden och läste en bok....Myyyysigt!!!

Leia busa mår äntligen bra, hon springer runt här och tjötar och tjoar men hon har lite svårt att släppa taget om spannen fortfarande och springer gärna och hämtar den trots att hon inte behöver den....Hahaha!!! Hon e rolig!!

Elias hade haft kul på discot igår men han hade inte dansat sa han :)

Idag skall vi ha en riktig myskväll med chips och ostbågar till barnen och så blir det pizza också, Leia har pratat så mkt mat nu när hon har varit sjuk och varit sugen på så mkt =)

Nä nu skall jag dricka upp mitt kaffe sen skall jag duscha och sen ut med Zeldisen.

Ha en fin lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar