söndag 21 mars 2010

Städa, städa.....

......det tycker jag e kul!!! Eller inte :)

Men dock så välbehövligt. Var ute och sopade undan allt grus som låg i trappen och jäklars alltså nu börjar vårkänslorna infinna sig. Just nu känns det verkligen som om det kan bli en vår även detta året =)

Nu skall jag ta och röja lite här hemma också, dom där jäkla dammråttorna växer sig stora alldeles för fort. Tror verkligen att vi har muterade dammråttor för några vanliga kan det verkligen inte vara tal om *suck*

Härom dagen när ungarna skulle spela Wii så var spel konsollen helt död. Katastrof!!!! Och vi försökte allt men vi fick verkligen inte liv i den. Men nu var en kompis till John här och han tod med sig sin egen strömkabel bara för att se om det var där problemet låg och tack och lov så startade Wii:et när vi prövade med hans kabel. Så John är och köper en sån nu, 250 spänn eller nåt.

Båda barnen är ute på vift. Elias är hos sina kompisar mitt över och Leia e hemma hos Elvira så det är väldigt lugnt här nu så då får man faktiskt gjort lite (om man nu inte hade satt sig vid datorn då istället :)

Näää jag får väl sätta igång innan jag blir för trött, risken finns. Men än så länge känns denna dagen bli mkt mer lovande än trök lördan.

Ha en mysig söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar