onsdag 24 mars 2010

Tröttis mamma

Hjälp vad trött jag blev nu då......Livs farligt att sätta sig ner en stund, då är det lört =)
Idag firade vi våffeldagen (jaaaa jag vet att det är i morgon) bara för att Elias åkte till sin pappa idag och då passade  vi på att ha lite mys innan dess. Saknar honom redan prinsen och jag tror inte ens det har gått en timme :(

Somnade inte förrän halv två i natt så det är väl inte så värst konstigt att jag är trött egentligen sen kom ju John strax efter det och började kräkas och ha sig och sen ringde den förbenade klockan och som vanligt så försov jag mig och fick stressa upp stackars förvirrade barn men det gick ju bra till slut ändå.

Fick beställt tid till frissan idag. Klippning (eller ja klipp å klipp, jämna till det lite och defenitivt tunna det.....massvis) och så slingor. Skall bli najs faktiskt, då kan man kanske tom kan känna sig lite vårfräsch.

Nu skall jag snart ta på Leia busa pyjamsen och läsa en liten bok för henne och sen skall jag bara kolla lite tv. Idag är det väl Greys??

Ha en mysig kväll nu i alla fall

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar