torsdag 18 mars 2010

Ett litet bakslag

Hade en lugn natt och det var helt underbart att få sova hela natten. Igår kväll innan jag gick och la mig så mådde jag så illa och jag kallsvettades men det var antagligen bara för att jag var så fruktansvärt trött sen hade jag ju inte ätit ngt alls på hela dagen igår så det var väl en liten orsak med.

Men i alla fall vårt lilla bakslag i morse då. Lilla stumpan kräktes igen. Hoppas det bara var en tillfällighet, jag vill att hon skall bli bra nu lill stumpan.

Nu ligger hon och sover här på soffan brevid mig, hoppas att hon känner sig lite bättre när hon vaknar. Och jag sitter och sörplar kaffe (idag igen) och tittar på våra bästa år (som alltid när jag vabbar) den serien var min favvo serie när jag ammade Leia, även Elias faktiskt. Säkert allas hemma mammors favvo serie ;)

Idag skall jag få se om jag kan få gjort lite här hemma, tror inte att jag behöver sitta så mkt standby med spannen idag men jag e fortfarande astrött trots en hel natts sömn. När jag somnade igår var jag så slut så jag drömde så mkt psyko så det inte var sant.

Nää nu skall jag slappa lite på soffan innan jag skall sätta igång här.

Ha en fin dag!

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar