fredag 19 mars 2010

God morgon

Vaknade till ännu en trist och grå dag :( men jag antar att det behöver vara så här trist innan det kan bli grönt och fint och vår. Tror aldrig jag längtat efter våren så mkt nån gång

Det känns som Leia och jag har varit vakna hur många ggr som helst i natt, hon har tjoat efter spannen hur många gånger som helst, tror inte det har varit ngn fara egentligen men det känns väl som en liten trygghet fall i fall.
Hon har fått en liten macka nu som hon sitter och tar små små bitar av, hoppas verkligen att hon får behålla allt från och med idag så att hon kan känna sig lite bättre.

Har satt på en balja kaffe (kan behövas) och sitter och tittar på nätet och lyssnar på Rivstart, mitt favvo radioprogram på morgonen. Dom skall ringa Tomas Brolin idag, det måste jag ju höra på, det sket ju sig där för en herrans massa år sen så nu skall det bli spännande att se om dom får till det denna gången :D

Mamma borde för övrigt ha landat i Thailand så jag hoppas att det dimper ner ett sms från henne snart.


Ett gammalt kort på Elias och Leia men lika fint för det :)


Sommar sommar sommar

Nääää nu skall jag ägna mig åt mitt kaffe hinkande och titta på regnet som öser ner utanför fönstret =)


Ha en fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar