tisdag 16 mars 2010

Kanske skall försöka 1 gång till

Ok jag har inte gett denna bloggen ngn chans, jag dissade denna ganska så direkt. Men eftersom jag tröttnat på bloggandet på blogg.se så kan detta kanske vara en chans att ta upp bloggandet på nytt. Eftersom jag älskar att hålla på med nya saker kan kanske detta vara super nice för att försöka få till det lite med bloggdesign, inte för att jag tycker att det verkar helt lätt men men jag skall inte dömma ut det ännu.

Man skall tydligen kunna mobilblogga även på blogger, verkar dock inte som om jag får det att lyckas men ngn gång skall jag väl lyckas klura ut det också. Försökte med det där mms:et som man skulle skicka till (vad det nu var) men jag fattar inte riktigt, skall man få ngn kvittens tillbaka för det får fan inte jag :( *tjurar*

Jaja det ger väl sig.....kanske ;) Nån som vet hur det fungerar det där?? Satt idag och försökt kolla om det gick att hitta apps till telefonen för blogger men det finns nog fan inte. Störigt värre!!! Såg på min tel att man kunde skicka bilder till div olika platser men det var inte ngt som jag kände till iaf så där gick jag bet.
Medan jag ändå håller på förresten......Går det på ngt sätt att peta in en profilbild i bloggen? Jag tror att jag har klickat på allting nu men jag hittade nog inget som kunde tänkas passa.

Jaja för att lämna mitt tjöt om bloggproblem för tillfället så kommer Desperate Housewifes ikväll, det måste jag kolla på sen blir det ut med hunden en sista gång och sen blir det sängen och sen börjar kampen på morgonen att försöka komma upp överhuvudtaget. Det e en tuff kamp, det brukar sluta med att sängen, täcket och kuddarna vinner den fighten ganska överlägset :)

Och det är likadant var eviga morgon, det blir alltså inga överrakningar alls. Jag försover mig ngt grymt och får stressa både mig och ungarna....Usch vad hemskt!!! Jag behöver semester NUUUUUUUUUUUUUUU!!!! :)


Me right now!!! Trött och över jävlig =)
Nana gott hörrni!!

Puuuuuuuuuuusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar