torsdag 18 mars 2010

Ungefär samma som innan.....

Tyvärr inte så stor förändring för Leia ännu, hon har fortfarande ont i magen och kan inte dricka några mängder för då kommer det upp igen så hon får vatten på en sked för att ens få behålla lite vätska. Hoppas verkligen att hon får sova hela natten och att hon känner sig mkt bättre i morgon. Avskyr verkligen när dom är sjuka barnen man känner sig så maktlös och just när det kommer till magsjuka också, det tär ju verkligen på dom med. Leia har börjat prata om allt hon skall äta när hon är frisk, hon skall äta mcdonalds, korv med bröd och pizza säger hon :) , lilla kråkan är trött på detta nu och jag förstår henne.
Leias bästa vän just nu är spannen, hon har suttit hela dagen och hållt helt desperat i spannen som om det var en livlina eller nåt. Men hon är duktig!!!

Idag har jag även vinkat av min goa mammis som far till värmen i två veckor (jag är inte alls avundsjuk) och jag saknar henne redan, just nu sittter hon på planet och har påbörjat sin resa. Hoppas hon får det mysigt ,det är hon värd.

I morgon skall Elias prinsen på disko, herre gud nu börjas det :) , innan jag vet ordet av så kommer ungen vara 15 och försöker nalla sprit från barskåpet ......Huuu hemska tanke!! Inte för att vi har ngt barskåp men ändå :D

Det är faktiskt riktigt roligt att ha bytt bloggplats, nu är det kul att blogga igen så förhoppningsvis håller den glädjen i sig så att jag tycker att det är kul att uppdatera för det har jag inte tyckt på ett bra tag.

För tillfället härskar lugnet hemma hos oss, barnen sover (Leia brevid mig) och jag ligger och knapprar på datorn och tittar på Criminal Minds och älsklingen jobbar, det e bara djuren som är vakna.

Jag skall lägga datorn åt sidan nu och krypa ännu längre ner under täcket pch titta på det sista av criminal minds sen skall jag nana....

Sov så gott!!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar