lördag 20 mars 2010

Lördag kväll

Ojoj vilka idé rika rubriker jag har :D

Det e som sagt lördag kväll nu och det är så fruktansvärt trökigt på tv, å jag är trött och uttråkad på samma gång vilket resulterar i  absolut ingenting. Barnen ligger nu nerstoppade i sina sänga, Leia sover och jag var precis inne hos Elias för att säga gonatt. Nu klagar han på att han mår illa också, jag hoppas verkligen verkligen inte att det blir mer än så för jag pallar inte med fler kräknätter :(

Jaja vi får väl se hur det bli, har lagt in en spann nu i alla fall så kanske han prickar den om han skulle behöva....

Elias mitt i ett poker parti hemma hos morfar (han vinner säkert stort) :)
Leia busa sitter och grejar med sina dockor och My little pony`s och allt vad det nu var hon skulle ha med sig till morfar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar