fredag 19 mars 2010

Testing testing :)







Ännu ett litet test av picasa....Jaaaa jag har ruggigt mkt tid nu när jag hemma med Leia busa men det är ingen idé att ni vänjer er vid alla inlägg!! =) Snart är vi tillbaka med samma kassa uppdatering eftersom jag inte kommer att ha tid så därför passar jag på nu. Skall snart ge mig ut i det gråa och tråkiga vädret så att Zelda kan få kissa sen får jag väl kanske (men bara kanske) slita mig från picasa och blogg för att fixa ordning lite här hemma. Har en himla massa tvätt som måste hängas upp, sen har jag inte ännu ätit frukost, jag har bara sörplat kaffe. Ok håll till godo med det käraste jag har så länge så skall jag försöka komma igång, kan väl börja med att försöka komma ur pyjamas byxorna ;)

Tjingeling


Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar