onsdag 17 mars 2010

Uppe mitt i natten

Ojoj!!
Nu har jag och Leia busa varit vakna i snart 3 timmar. Vaknade strax innan kl 24 av att Leia kräktes. Herre gud!! Jag rusade upp samtidigt ryckte jag åt mig spannen från badrummet och hann in till Leia innan hon kräktes för andra gången sen var de bara att baxa upp henne och rensa ur sängen. Så nu camperar jag och Leia i vardagsrummet med vår kompis spannen, knappt blivit ngn sömn för henne emellan, hon har suttit upp och sovit mot mig med spannen i knät små korta stunder.

Sen blir hon ju liten gnällig bara för att hon är så fruktansvärt törstig, hon förstår ju inte alls det att hon måste ta det lite lugnt med vatten så att magen får vila lite. Men hon är duktig min lilla tjejja.

Men nu börjar jag bli rätt sliten kan jag säga........Det är konstigt med magsjuka att det alltid kommer mitt i natten. Varför är det så egentligen?? Det slår verkligen till när man är som mest "off guard"

Jaja hoppas att det avtar snart så att vi får sova lite, det blir till att sova middag i morgon (eller vadå i morgon förresten? Sova middag senare menar jag)

Hoppas resten av er sover gott!

Puss å gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar